Att man inte ska få vara sjuk...

JA jisses, här har man aldrirg tid att vara sjuk inte och så är man det. Har haft feber under nätterna nu i två dagar och är inte alls helt fit for fight men har liksom inte tid att vara sjuk. Det skall pluggas och fixas och ordnas hela tiden.Tog idag beslutet om att inte gå på mötet å då fick man skäll av it ordförande som talade om att man har aen plikt att gå på möten om man kan. Vad fan här har man haft feber å har uppsats som skall skrivas till imorgon där ca hälften är gjord och så får man skällför att man inte går på ett möte! Jag har hittils inte missat ett enda styrelse möte medans det finns de som kommer och går hela tiden!!! Dessutom har inte han rätt att bli sur för det, jag vill väl ha ett liv också? Och är sjuk och prioriterar skolan vilket jag inte tycker är så j'vla hemskt...jag har alltid sagt att jag har valt att plugga,om jag misslyckas för att jag inte pluggat tillräckligt skulle jag vara grymt ledsen på mig själv så därför pluggar jag.

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback