Bakt å fixat

Ja jag har faktiskt bakat! Och inte misslyckats totalt heller :-) mor och far och lillebror kommer imorgon samt mormo, farmor & farfar och mia plus malin. Lite släkt besök då man fyllt år så har bakat. Har gjort shackrutor, tosca kaka och muffins. Inte bakat så mycket på länge! Har även diskat och plockat lite eftersom Spike kommer hem imorgon. Min bebis! Läst klart boken med så ska fixa keywords på den sen så är litteraturen helt klart och bara uppsatsen kvar till tisdag. Googlade boken förut för vår lärare har lagt upp massor av grejer på internet åt oss som var intressant. Boken heter för övrigt In the skin of a lion av Michael Ondaatje och var riktigt bra. Fanns massa rolig fakta om boken då vissa delar faktiskt är sanna! Finns även en uppföljare till denna som jag blev sugen på att läsa när man har tid.

Har för övrigt grymt ont i halsen, dumma förkyldning. Ont i knät med då det hoppade ur led igår igen, fastnade dock denna gång så Erika som är sjuksyster fick dra rätt det. Därför det gör ont idag men det går över. Ska bli kul imorgon i alla fall att träffa mormor och farmor och farfar. Inte sett dem på ett tag nu och lär väl inte bli innan jul sen. Baby och jag har även diskuterat lite om enn flytt. Får se vad som händer där, är som vanligt livrädd men fick kloka råd av min kära mor så känns bättre. Ska väl kanske ta ett snack med den där psykologen med så jag kan lösa min problem. Men nu är det dags att sova, lite trött nu.

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback