Funderingar..

Baby och jag satt å disskuterade ganska länge igår om det allämna gnällandet från alla håll och kanter. Verkar som samhället kommit in i en gnäll period just nu. Jag har personligen svårt att förstå det hela då jag lärt mig att man biter ihop. Spelar ingen roll att det är jobbigt och skit man biter ihop. Finna alltid någon som har det värre och som det är mer synd om och vem hjälper det att man gnäller?? Blev riktigt frustrerad när vi prata för klarar inte av sådant, Baby är inte den som gnäller heller direkt då han ser ganska mycket jobbig på sitt jobb som sjuksyster så tack och lov för det. Hade nog blivit arg på han om han gnällde. Min mor och far har fått gå igenom ganska mycket i sina liv, saker ingen borde dehöva uppleva men inte fan sitter de å gnäller och tycker synd om sig själva. Tack för att ni låtit mig ärva den egenskapen, bit ihop å sluta gnäll!

Så ska inte gnälla över att jag har läxor att göra och är stressad som vanligt utan ska sätta mig och göra dem!

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback