Presenter presenter!

Ja massor av dem har jag fått, kul att fylla år ibland. Har fått en ny bil av pappa, kläder, extern hårddisk, pengar, platt tång, digitalkamera, smycken, biljett till musikalen Wedding singer i k-stad, rosor som var gjorda av trosor :p och lite annat smått å gott!image56
Dessa böcker fick jag av Malin vilket var väldigt roligt då hon tänkt till ordentligt. Boken med citat för pessimister var klockrent jag! Finns ett citat med som jag ofta använder mig av. "Förvänta dig det värst då blir du inte besviken" något jag lever efter rätt ofta!

/J

Kommentarer
Postat av: Malin

kul att du tyckte om dem =)
Suck här sitter jag och "panikpluggar" för att jag måste få allt klart tills på måndag, då det inte lär bli något gjort i gbg.
Tråkigt, jag skulle mycket hellre göra något roligt förstås

* kram på dig *


Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback