Rätt produktiv idag!

image58Yes idag anser jag att jag har varit duktig faktist. Läst klart både teori och bok till nästa vecka. Boken är en dikt som heter Turner och är ganska knepig så borde väl läsa den igen men får bli en annan dag om jag har tid över!

Haräven påbörjat min outline för C uppsatsen som skall vara inne senast måndag, har än så länge bara gjort en punktlista och mailat min handledare för råd om hur man går vidare från det då jag inte riktigt har koll. Fårde vad han säger, sen kommer det vara seminarium om den så man får hjälp och råd om hur man går vidare med det hela. Hoppas på det bästa, eller nja mitt mott är som vanligt att förvänta mig det värst så slipper man bli besviken.

Har även diskat å fixat! Ska nu sätta mig och läsa om en teori som jag ska skriva min litteratur uppsats om (den vanliga). Behöver nog fräscha upp den lite innan jag kan sätta mig med det men målet där är att komma igång medskrivandet av den uppsatsen nästa vecka i alla fall. Planering krävs för allt!

Ska nog ta mig ett bad nu eller börja fixa med maten kanske, maten vre nog bättre ifall hantverkarna får för sig att komma hit idag, vill inte ligga naken i badet när det ringer på dörren!! Pinsamt värre..

/J

Kommentarer
Postat av: Nolan

Jo kanske, fast jag måste nog säga att jag har svårt att förstå varje gång någon säger att att de inte har en aning om vad man pratar om. :) Men jag är ju en riktig serienörd i båda bemärkelserna (serier på tv samt serietidningar, eller superhjältar mer exakt). :)


Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback