Ska flytta

 Okej nej det ser inte ut såhär dit jag ska flytta :-) jag och Spike ska flytta in hos baby på prov ett tag innan vi bestämmer oss för om vi ska skaffa större lägenhet och så! Bilden är enbart för att ilustrera ett hem, ska flytta till hans lägenhet. Fast hade gärna bott i det där huset påbilden, i Hua Hin vart nu det ligger?

Har för övrigt varit duktig och läst klart den tråkiga teorin så ska skriva keywords nu och sedan ska jag tvätta och diska m.m. ser lite slitet ut här nu. Min och babys nu idé om batning/motin har snart hållit på i en vecka, jag har ännu inte haft tid att ta mig ut på promenad så ska satsa på träning idag hemma istället. Höll på att svimma förut så har nog för lågt blodsocker men tryckte i mig lite mat för att få upp det så nu mår jag bättre. Glömde äta i allt pluggandet! Galet så kan man inte hålla på.

Har fått inbjudan till klassfest med. En kille från gymnasiet som fixar återträff fast det inte gått 10 år. Jag har inte bestämt mig än för om jag ska gå. Hade varit kul om Sandra ska gå för då kanske jag kan be att få sova hos henne i Göteborg annars får jag fråga någon av mina andra bekanta. Hade kunnat bli kul att träffa en del gammal vänner. Claudia kunde inte komma tyvärr vilket är synd för hon är en av dem man vill träffa. Ja ja dags för mer plugg..

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback