Bra jobbat Jessica!

Mmm...jag lyckades matförgifta mig själv igår! Hur lyckat är inte det? FIck hysteriskt ont i magen och efter att kroppen tömt ut all näring däckade jag i soffan av uttmattning. Baby kom med mediciner till mig sen och idag är det i alla fall lite bättre. Har inte vågat äta något än dock men ska gå till affären och inhandla lite jouice så får jag i mig något i alla fall. Om inte detta var nog vaknade jag med påbörjad feber så tryckte raskt i mig en alvedon för att dämpa den. Har inte tid att vara sjuk ju! Idag ska hemtentan göras klar har jag bestämt och sedan ska jag börja läsa nästa teori i litteraturen så jag kan läsa boken med till nästa vecka. Samtidigt som detta så måste jag även börja läsa boken till min C uppsats i litteratur för detta skall påbörjas snart med med absrtact i språkfärdigheten och sedan outline i slutet av oktober. Känner mig stressad nu faktiskt så bäst jag sätter i gång med tentan...

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback