C uppsats

Jepp den börjar närma sig mer och mer och med den ångestenför hur det ska gå till! Har bestämt bok sedan länge sen så det är klart men inte vad jag ska skriva. Funderar på att göra något om etik och moral (har gjorts liknande innan men på bok 2) samt en psykoanalytisk litteratur teori på det på något vis. Kanske kan funka...måste kolla lite mer på det. Har världens huvudvärk med, helt galet för haft det sen jag vaknade! Vid 7! Klockan är 18:00 nu typ så borde ge sig, tagit alvedon och sovit men fick bli ipren nu så hoppas jag att det ska ge sig. Nej ska kolla lite mera på källor till uppsatsen så kanske det löser sig!

/J

Kommentarer
Postat av: Malin

Du kanske har åkt på samma skit som jag hade . Huvudvärk i fyra dagar typ. Fy fan. Vet fortfarande inte vad det var...


Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback