Fått lite hjälp

Ja tack och lov så fick jag tag på Erika förut och kunde disskutera lite om hemtentan. Tydligen så är jag inte helt ute och cycklar som jag först trott utan vi har tänkt på ungefär samma sätt. Hon ska även sitta och plugga imorgon efter skolan för hon läser Spanska på kvällarna så erbjöd mig plugsällskap. Låter väldigt bra det! Ska dra med mig datorn, eller kanske inte utan maila det jag gjort till mig själv, skriva anteckningar och renskriva allt hemma sen. Låter som en bra lösning, ska sattsa på att göra klart hela tentan imorgon i alla fall. Essa och jag har samma frågor så vi kan disskutera lite på rasten men kommer bli skit tråkigt på fredag om vi tar allt nu plus det faktum att Erika är bättre än oss ihop när det gäller grammatik vilket är det jag behöver hjälp med nu. Man måste utnyttja sina bekantas olika kunskaper! Känns i alla fal skönt att jag inte var så fel ute som jag trott. Har inte gjort mycket annat idag än att plugga. Inte haft tid med mera menom jag blir klar imorgon så kan jag hoppa it mötet och umgås med Baby på kvällen istället. Har knappt hunnit se han mer än när jag varit för full och sovit där. Inte bra inte men ska bli ändring på det nu när jag har mer tid över, bortsett från plugget då :(

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback