Krismöte med gnällande idag

Ja idag så ska vi ha krismöte i våran studentförenings styrelse då det varit mycket tjafsande fram och tillbaka. Har ingen större lust men jag måste vara med så vi kan gå igenom om vi ska ge pengar till två av utskotten för olika saker. Har varit massa bråk nu för att jag ch Essa har framfört klagomål vilket det tycker att man inte ska göra. Fattar inte grejen där riktigt för sitter man i en styrelse så jobbar man hela tiden för föreningens bästa och är det då skaer som inte funkar så skall detta påpekas. Hur ska det annars bli bättre? Nu är de hysteriska på mig för att jag använt ordet bojkott vilket enligt en av dem är samma sak som att säga att man hatar någon, starka ord man inte använder. Fattar inte grejen där för jag använder båda dem orden utan problem och menar det verkligen vilket jag även står för. Handlar väl om olika referens punkter antar jag, är man uppväxt med silversked i mun så har man inte sett så mycket av den verkliga världen! En annan av tjejern Bitchar som fan också vilket jag inte heller bryr mig speciellt om, tycker bara det är super löjligt. Väx upp människor vill jag säga till dem! Men ingen idé för de kan inte ta kritik. De säger hela tiden att vi är alla vuxna människor men helt uppenbart så är de inte det då de inte kan ta kritik eller förstå att detta handlar om föreningens bästa och inte om dem!

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback