Något flummande kanske?

Ja har inte så mycket annat att göra just nu. Är klar med hemtentan, är bara finslip kvar på den som jag gör imorgon. Har påbörjat litterature teori nr 2 som är reader respons, rätt intressant men jag klarar inte av att sträckläsa längre blir bara trött i huvudet och läser just nu om samma mening om och om igen så tar en paus nu. Har även lyckats få i mig lite näring, en smörgås och lite morots jouice. Inte tillräckligt men magen klarar inte riktig mat just nu så tar det lite lugnt. Har planerat middag ikväll efter mötet jag inte alls vill gå på. Har ingen lust men måste gå dit och lyssna på lite gnällande ändå. Fick min fina Nalle Puh bok idag, sa jag nog förut men den vill jag läsa nu! Måste läsa teorin först samt 3 stories i James Joyce Dubliners. Massa måsten hela tiden. Lille bror har fått körkort, bra gjort! Stolt syster :) pratade med kusinen i söndags eller måndags om att hon ska komma i helgen och det skulle hon. Pratade med mamma nyss som frågade om det inte var nästa helg så måste få tag i kusinen och se om hon kommer på fredag, vilket jag trott, eller om det är nästa helg. Går vilket som men hoppas hon kommer nu för har ju förberett mig på det! Eller ja, planerat städning imorgon är vad jag gjort. Nej om man ska ta och spela lite spel på nätet en stund? Spike går och skriker hela tiden, bra att han ska till doktorn imorgon och knipsa så kanske han lugnar sig lite! Någon flickvän kommer han inte få så det är bäst för honom. Han ska fasta idag från klockan 18:00 så sagt till han att äta! He he han är ju smart förstår ni, kolla in detta kort då han apporterar och är mycket nöjd!
 


/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback