Pluggat, tränat å grejat

Jepp var uppe vid sju idag igen å pluggade, har en halv fråga kvar på hemtentan nu sen är den klar! Yes! Måste påminna Essa om att hon är skyldig mig en plagarism disclaimer med. Men känns bra att vara nästa klar, har några sidor kvar i litteratur teorin med så ska läsa det nu så jag kan göra keywords på den och sedan sätta fart med boken. Har för övrigt klarat översättnings tentan nu! Gick riktigt bra med! Så har inget som släpar längre vilket känns otoligt bra, är riktigt nöjd med mig själv för det! Spike som skulle bli lugnare av kastrering är det moster han brukar vara så funkade inte på han, får köpa kompis istället. Om Baby och jag flyttar ihop så kommer de ju finnas plats med. Men det beror  ju helt på min skräck för att binda mig, vet inte vad jag är rädd för egentligen men får nog ta och fundera på det när jag har tid över...

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback