Ser ut som ett hem igen!

Ja nu har jag bytt gardiner, dammsugit, dammat och diskat så det ser rätt okej ut här hemma. Ska slänga lite skräp med men håller på att rensa en del papper så får göra det senare. Har haft fullt upp med Nollning och allt annat nu så hemmet har liksom kommit i andra hand hela tiden och det känns faktiskt tråkigt att komma hem till et kaos hela tiden. Men nu är det i ordning i alla fall! Är nollning idag med men det kommer mest bli sitta ute i kylan och dricka vilket jag inte har någon lust med. Har blivit så pass "vuxen" nu att det inte är kul att festa varje dag i två veckor. Jag har nog festat, eller jag i alla fall druckit 1 dag i strot men det är allt. Så ska stanna hemma idag och plugga och kolla på finalen av Project Runway! Bra grejer det!

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback