Seriös idag :-)

Jepp har varit ruggit seriös. Vaknade vid sju men drog mig isängen till tio då jag var tvungen attgå upp eftersom att vetrinären skulle ringa om Spike idag igen för att kolla läget. Efter det så var det plugg så gjorde klart hemtentan till fredag. Sen gick jag och Baby på prommenad som var ruggit seriöst, ska göra det imorgon med har jag tänkt fast tror han jobbar då så får nog gå själv. Sen när jag kom hem så har jag läst litteratur teori så ska sätta mig och skriva keywords på den nu och sedan ta upp nästa bok som är Mrs Dalloway av Virginia Woolf. Om jag får tid över så skall det även läsas Nalle Puh till tisdag. Känner mig mindre stressad nu i alla fall när jag har fått en del gjort så kanske till och med får tid till att träffa Baby i helgen så han var ledig! Woho!

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback