Sjuk snart då...

Ja den årliga förkyldningen har ännu inte infunnit sig men när jag gick upp för en timme sen så kände jag att jag har en "knöl" på ena sidan i halsen...bra då är det snart halsfluss eller något annat jobbigt på gång. Får ladda med massa vitaminer! Är för övrigt uppe galet tidigt idag. Börjar kvart över tio och klockan är nu endast halv nio. Här sitter jag nyduschad och påklädd. Bara sminket kvar. Känner att jag börjar hamna i en svacka nu, måste vända detta innan det blir för fel. Är väl den årliga höstdepprisionen som är på väg, har ett par olika sådana anknytna till årstider, men har ingen lust nu. Känner mig så galet tom bara. Kusinen kommer i helgen i alla fall så då får jag annat att tänka på och denna veckan lär gå åt till pluggande. Nej nu när man ändå är uppe så ska man nog ta och fixa lite frukost!

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback