Ska titta på bebis imorgon...

Ja jag har pratat med en uppfödare i Karlstad så ska titta på katt imorgon. Har funderat på att skaffa en kompis till min bebis Spike men blir nog inte nu. Grejen var den att jag mailade uppfödaren och frågade om priset på hennes katter. Hon ville då att jag skulle ringa henne så vi fick prata lite så gjorde det och det ledde till att jag ska komma imorgon och titta på hennes kissar och prata lite. Har i stort bestämt mig för att inte lägga 4000:- på en katt just nu igen men eftersom hon ville jag skulle ringa så kändes det bäst att göra det ifall jag skaffar en till senare så hon inte anser att jag är oseriös. Så imorgon blir det titta kisse. Ska även ringa och beställa tid för kastrering till Spike. Har inte märkt några större föränsringar hos honom än men lika bra att göra det nu när jag har pengar. Skulle ha pluggat idag med då jag endast har en halv fråga kvar på hemtentan, känns lite b att släpa med den men har bara sofftat idag och städat då. Nu har jag lagat mat så behöver diska igen :( seeegt. Ja ja, lite flumm koll på idol och top model 8, zappande emellan! Sedan blir det PRoject Runway!!! Kolla min andra blogg, filmer så får ni veta mer om den serien!

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback