Slö söndag...

Ja idag har jag inte varit produktiv. Har spenderat större delen av min tid på soffan i vågrätt position. Nu sitter jag i alla fall upp och är vaken, tittar på Cold Case och efter det är det CSI och CSI New York bra grejer. Hade Spike liggandes på min mage förut tvättandes sina tår!
 
    

Just nu har jag lite magknip men det beror på att jag ätit oregelbundet som tusan idag. Jag behöver ha lite rutin på mina matvanor för att må ordentligt bra. Men men får bli ändring imorgon, har flingor och ägg till frukost, till lunch blir det fläskkotlet (kan ej stava) med ungsbakade grönsaker och pressad potatis. Pressad potatis är något av det bästa jag vet, det är gott och roligt att äta! Har min lustiga idéer jag! Men nu blir det mera tv tittande!

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback