Bailys marinad?

Ja ursäkta stavningen, suger på sådant men ni kan nog förstå vad det står i alla fall. Varit hos MissBoss och grillat med baby och bamse och några till. Var riktigt trevligt att bara sitta ett gäng och prata lite och ta det lugnt i solen. Vi var naturligtvis tvungna att inviga deras nya grill som funkade bra, el grill fårn rusta. Var riktigt smidigt. När bamse och hans bänner dök upp fick vi spana in en ny sorts mariand de kommit på hemma. Den bestod i stort av bailys och någon krydda. Jisses vad det luktade kan jag säga! Vet dock inte hur det smakade för det glömde jag fråga. Men det var skönt att komma hemifrån och att baby var med och fick träffa mina vänner. Vill gärna att han ska komma bra överens med MissBoss och hennes sambo så vi kan hitta på mera saker ihop. Nu så är det dock dags att ta itu med islam läxan jag skjutit upp de senaste dagarna, ska bara läsa ett häfte och skriva några disskusions frågor på det så inget svårt dirket.

/J

Kommentarer
Postat av: Marie

Hmm numera kan man ju marinera i vadsomhelst =)

Postat av: Fluff

mmm...Balieys

2008-04-23 @ 11:17:09
Postat av: Jennie

låter häftigt hojta om du får tag i receptet=)!

2008-04-24 @ 18:28:59
URL: http://www.metrobloggen.se/jenniepennie

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback