Byxor är gay

image93

Förfestade järnet hos mig i lördags innnan pites party. Fulla var vi allihopa men tror alla hade kul med. Var en hel del folk hos pite och vi var nog onyktrast av alla när vi kom dit så en hel del blickar på oss. Vi beslöt oss för att köra en byxor är gay sittning i ett hörn i köket vilket var skit kul. Senare hade jag macho fight med Kattens vän Idolen vilket resluterade i enorma blåmärken på mina armar. Jag som får blåmärken om man petar för hårt på mig :p ser inte klokut ut men det var skit kul i alla fall.

Idag har det sunda livet börjat, eller ja gickk på Detoxen idag som skall vara i 20 dagar för att rensa ut all skit i kroppen. Detta innebär även ingen alkohol och en samtidigt en diet av kokt fisk och grönsaker. Ska man rensa ordentligt så ska man göra det ordentligt.

Grattis förresten till den lilla! Nu är det dags att räkna vuxenpoäng och vara pappa! Vi håller tummarna :p

/J

Kommentarer
Postat av: Allfader Oden

Tack!

2008-04-16 @ 13:37:43

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback