Halv skum dag

Började med att katten väckte mig och hade konstiga ryck, han har varit helt galen rent ut sagt. Insåg sen att jag fått sms klockan tjugo i fem på morgonen, skum tid att skicka sms tänkte jag. Såg sen att det varfrån malin med så ännu konstigare. Visade sig att det var från hennes mor. Jag har försökt skicka sms för att kolla läget men fick svar av hennes mamma att hon inte får ha telefon just nu men hon ville ha min adress så skickade den. Känns konstigt faktiskt att hon inte är här och att man inte riktigt har koll på läget. Hur som helst så gick jag till skolan för att vara med i en focusgrupp, vi var två så ingen vidare grupp. Jag och Hockey satt och snackade om varför vi valt läraryrket m.m. var en trevlig pratstund på en och en halv timma. Efter det beslutade jag mig för att köra hem den stolliga katten till mor och far så han får leka lite med sin kompis i några dagar och lugna ner sig lite. Tomt hemma nu men samtidigt ingen som biter en i fötterna och springer å skriker som en tok. Annars har det varit en lugn dag och de enda planerna för kvällen är att läsa bok nr 2 till måndagens tenta. Har heldag imorgon igen så orkar inte mycket mer idag. Imorgon är Fluff tillbaka med, nice att ha någon i klassen att snacka skit med :-)

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback