Igår var en bra dag

Ja igår var jag på riktigt bra humör. Har nu fått in mina 15 poäng för uppsatsen och fick även besked om att jag kommer på betyg i förra kursen utan att behöva kompletera något. Har med andra ord inget släpande alls nu! Så för att dela min glädje med andra så gick jag till Pite på fest. Miss Boss var med och gav mig självförtroende bost! Hon tycker riktigt bra om mig vilket alltid är trevligt att höra, gillar ju henne med! Pite hade en polare på besök som var väldigt trevlig, tror hon är kvar på festen på lördag. Vi var även på efterfest hos katten igen. Han är generös på alkohol på sina efterfester vilket är trevligt. Jag skulle dock upp idag för att ha heldag i skolan så gick hem runt ett någonting. Var galet bakis fram till lunch men det var det värt! Trivs riktigt bra just nu med livet, allt går för tillfället väldigt bra! Glad att jag har fluff i skolan med så man har någon att flumma igenom lektioner med, dessa kurser hade varit så grymt tråkiga om jag bara hade fått stå ut med tysken och hans tjej ensam.

/J

Kommentarer
Postat av: Vegard Ulvang

Har han utnyttjat födelsedagspresent nummer ett än eller?


Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback