Lätt irriterad idag ja

Ja herre gud vad ska man säga egentligen. Det känns som om man vore tillbaka på högstadiet igen, vuxna människor som inte kan bete sig som sådana. Det är skrattretande rent ut sagt. Blev påhoppad imorse och anklagad för mobbing, var ganska lustigt för personerna som bråkade igår gjordedet på eget bevåg och var inget jag var inblandad i så det var lite lustigt att jag fick skäll för det. Det andra som jag anser vara extrem löjligt är att jag blev anklagad för mobbing. Jag är en vuxen männsika som har all rätt i världen att välja vem jag vill umgås med och inte. Det är inte mobbing på någon som helst nivå men ganska patetiskt att en del kallar det för det. Finns det någon som helst bra anledning till att umgås med en person som får en att må dåligt? Kan då inte komma på någon, är liksom inte direkt första gången jag väljer att inte umgås med någon för att det helt enkelt integer mig något annat än bekymmer men tydligen så är det då mobbing. Kom igen va? Fattar ni att jag tycker detta är löjligt?
Det andra som gjorde mig irriterad idag var att prata med kundtjänst på tre. Fyyyyyy fan vad jag hatar sådant. Har själv jobbat påkundtjänst så vet hur det är att sitta på andra sidan men är också medveten om alla "praktikanter" som sitter där och som inte kan ett dugg. Jösses säger jag bara. Har kommit fram till att något av det som jag avskyr mest just nu är fan korkade och dumma människor. Folk som beteer sig som idioter och för övrigt är det. Idioter i trafiken som skall vara ute och åka just när jag kör bil till exempel. Ibland har jag full förståelse för människor som tappar fattningen och går över gränsen. Uj uj uj...ska nog ta och göra något annat en stund innan jag retar upp mig ännu mer idag

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback