Oj oj

Massa människor som börjat läsa min blogg nu, massa människor jag känner med. Brukar i och för sig inte lämna ut alltför pinsama eller personliga detajler om mig själv i denna blogg så gör mig inte mycket. Saker att älta ältas på andra vis! Klockan när nu strax tolv så borde egentligen sova men har fortfarande ångest över att sova och nu är inte baby hemma och pillren är slut så då vill jag verkligen inte sova. Har skola från halv nio till två imorgon så kommer inte klara av att dygna idag. Var ett par år sedan jag höll mig uppe flera dagar i sträck så tror knappast jag klarar av det nu. 

Pratade med Fläppen förut om planeringen, det går framåt i alla fall så hon verkar nöjd och glad. Fick även sms av Pite med inbjudan till barnkalas, ska bli kul och hon bor nära med så nära hem :p måste bara fundera ut en kul present till denne damen. Fläppen och jag ska nog lägga ihop till nått. Måste vara något flum som passar henne, Pite kan man skoja med! Lite smått orolig inför helgen med, finns potentiella problem som kan dyka upp bland folk som jag inte orkar med. Vissa som mår dåligt och lätt bryter ihop vilket jag inte har lust med på denna resa så även om jag ser fram emot helgen är jag lite nervös för hur de ska gå. Helge har lovat att jag får hänga med han så blir nog det om det blir jobbigt. 

Nej undra om man ska lägga sig och läsa lite kanske, håller på med sisådär 5 olika böcker samtidigt. Börjat i någon och sen när jag inte hitta den började jag i någon annan så det finns ett par att ta tag i. 

P.S. Tack, han bad om ursäkt och förklarade att han inte menade så, jag har inte alkoholproblem han bara uttryckte sig klantigt!

/J 

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback