Sovit alldeles för lite

Igen ja, testa sova utan piller vilket inte gick något vidare. Läste till 3 sen kände jag att jag kanske skulle kunna somna men var inte lätt och har vaknat massor igen. Har i alla fall varit hos mor och far nu och hämtat Spikes nya leksak samt mera piller. Det possitiva är i alla fall att jag inte längre är ledsen, finns liksom ingen ork till det. Orkar inte vara arg heller ens vilket jag vill vara för arg är en kännsla jag i alla fall kan hantera hyfsat. Det lär väl vända när jag sovit eller så blir jag kvar i det bedövade landet ett tag till. Vet inte ens längre vad jag ska vara arg eller ledsen för, finns liksom inget kvar av det längre. Tydligen söker de sjuksyrror i gbg så kanske kan övertala baby om att vi ska flytta dit när jag är klar med skolan.

/J

Kommentarer
Postat av: Dr. No

JIPPIII!!!!


Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback