Afasi och dynasti

Eller vad de nu hette. Måste säga att jag tycker svensk hipphopp är otroligt värdelöst. Ännu värre är det när DJ:n på dansgolvet bredvid måste sluta spela för att publiken skall gå och lyssna på bandet som spelar. Otroligt kasst är det! Denna typen av band tycks också locka en speciell typ av människor. Var minst 3 slagsmålunder kvällen varav 2 st i min bar. Fick slänga ut ca 6 st den kvällen. Inte så lätt när man står ensam och måste be en diskplockare att hämta vakten då folk bråkar. Idioter är vad de är. Måste i alla fall säga att jag är grymt imponerad av vakterna, jävlar vad effektiva de var. Rickard in action var inte illa! Var imponerande att se när han tryckte ner en killa mot golvet med en hand över ansiktet på honom. Kännde mig rätt trygg ändå i min bar med dessa killar som vakter! Armin tyckte jag gjorde helt rätt, ut med dem bara. Jo visst, men lilla jag mot 5 st som slåss? Lätt!

/JD

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback