Glider isär

Det känns lite som om jag håller på att glid isär med några av mina bekanta. Problemet är att jag har nya vänner och mina nya och gammla kommer inte överens. Personligen gillar jag inte att välja sida men känns synd om man inte ska kunna umgås med alla även om det inte är samtidigt. Mycket har nog att göra med att man växer, träffar nya människor och då blir det lätt så. Är inte första gången direkt så att säga. Jag och Rickard geld isär när han träffade sin tjej, som han tack och lov inte har kvar nu, men trotts ny tjej så umgås vi inte på samma sätt längre. Vi pratar oftare nu men är liksom inte samma sak. Vill minnas ett samtal vi hade om detta i början där han lovade att inget skulle bli annorlunda men jag visste det redan då. Låter lite sentimental nu men det är jag inte, jag trivs rätt bra som det är och accepterar att livet funkar som det gör. Only time can tell som man säger...

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback