Otroligt värdelös dag idag

Började med att jag inte kunde somna så har sovit runt 3 timmar. Första föreläsningen började halv nio och var inte obligatorisk men en uppgift på den är det!!! Efter 30 min så fick vi veta att den är inställd då föreläsaren inte visste om den!!! Fick sedan vänta tills labben skulle börja halv elva. HAlv elva får vi veta att ingen vet vem som ska ha hand om oss så vi får vänta i 10 min!! Fick till slut en kvinna som även hade en annan klass samtidigt så hon gick mellan oss hela tiden vilket innebar mycket dötid. Sen talar hon om att vi var tvungna till att ta lunch i en och en halv timme för att hon lovat de andra att de ska få gå tidigare!!! Hur jävla idiotiskt som helst!! Hade tänkt plugga idag men känner att jag har allt emot mig så ska äta och sen dra täcket över huvudet....

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback