Bakis ångest

Ja fy fan vad dåligt man mår då! Har nu hälsat på toaletten så nu när magen är tom kanske man kan rycka upp sig. Skulle kolla på film med Helge idag var planen men får se om jag kan ta mig upp ur denna liggande position på soffan först. Träffade ekonomen igår igen för övrigt. Han som bara ringer på fyllan. Still cute men han missade sin chans pojken, dessutom kan man ju inte dejta en dansk :p nej då. Nöjd med baby är det som är grejen, inga plaber på att byta ut han. Nu ska jag må lite mer dåligt en stund!

/J

Kommentarer
Postat av: Essa

Just nu är dygnsrytmen inte återställd men jag sover iaf minst sex timmar sammanhängande. Blev fel när jag var sjuk och sov på dan. Ska försöka vända tillbaks det när uppsatsen är klar. Den går framåt under nätterna så får rida på den vågen tills på onsdag morron. Hoppas ni hade skoj igår. Kram


Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback