Fifflar lite bara

Ja då man nu spenderat flera timmar med att "ta reda på" om lågan på ett ljus har fler färger m.m. så är man i ganska stort behov av att ha något mera produktivt att göra. Därför blev det lite fifflande med att designa om bloggen, den är nog inte klar just nu men en tillfällig lösning i alla fall. Kan ni tänka er att man tar studielån och pluggar på universitet för att bli gymnasielärare i engelska och media och sedan får sitta på skit kurser som denna med att mäta pendelhastigheten eller kolla lågan på ljus! Hur har det kunna bli så illa egentligen? Jag fattar också att det är viktigt vi läser om miljön och är medvetna om vad som händer etc. etc. jag kan bara inte se kopplingen till det vi faktiskt håller på med. Ser inte poängen ens det minsta lilla! Fullt upp med nollning än med och visst det är kul men är såååå trött nu. Blir pulverdiet nästa vecka med för övrigt. Fick ångest när jag insåg att jag gått upp 5 kilo, jag som tyckt jag gått ner. Inte direkt inte. Hade velat lägga upp ett nytt kort på bloggen med, får se om jag har nått som duger.

/J

Kommentarer
Postat av: Ola

Ja, du anar inte! Jag var ju halv utan min stackars telefon! Eller, inte halv, men... det känns bättre nu. :)

För övrigt noterar jag att mina argument om att Big Bang-kursen har ett värde alls inte bet på dig. Men det är okej! :)

Må så gott!


Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback