Fullt upp hela tiden

Ja nu har skolan kommit igån och nollninges första vecka är över. Kursen suger stenhårt men får tänka på att jag i alla fall är klar med skiten sen! Woho!! Ser fram emot Skottland nu även om det innebär att jag får göra om ett delmoment från denna skit kurs. Nollningen har funkat bra hittils med,lite små grejer men vi har tagit itu med det på direkten så inga större problem. Ska dock bli skönt när det är över och man har lediga kvällar igen! Har skola i stort sett varje dag nu vilket är jobbigt då kursen som sagt suger men men. Har opponering på min c uppsats i engelska nästa vecka med och ska opponera på en anna då så sen är engelskan klar! Ska bli riktigt skönt faktiskt. Har dock sett en del fel i min uppsats nu som ingen påpekat men det får jag väl ordna. Om jag påpekar det själv så slipper ju någon annan göra det åtminstone. Nej nu är jag vrålhungrig så baby får allt var klar med maten snart. För övrigt är våran hund dålig, mamma tror att hon kanske måste avlivas men hoppas på det bästa. Hon är ju våran lilla bebis trotts sina 10 år. Nu blir det käk!

/J

Kommentarer
Postat av: Essa

Nej det var inte du. Det var Emelie Fröjd. Kändes lite tröttsamt att höra henne säga så för du vet ju att jag alltid försvarat henne i Robin Hult-historien och så. Men men, hon är ju ingen som står mig nära direkt så det är väl bara att skaka av sig.

Hade det varit du eller Malin eller nån som står mig nära hade jag sagt det till er personligen. Att kriga via bloggen funkar ju inte så bra som vi märkt tidigare. Ha en bra dag!

Postat av: baristan

tack för den fina kommentaren.
man ska göra det man är bra på, och sluta när man är på topp. så är nu fallet.
men det finns en liten godisbit kvar i påsen, den bjuder jag på 21.00 i morgon kväll. missa inte det

/BARISTA KUNGEN

2008-01-28 @ 15:44:33
URL: http://baristasnack.blogspot.com

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback