Lätt feber...

Ja fy fan, det är ju typiskt att man ska bli sjuk när det är fullt upp. Har inte tid men är på väg att bli riktigt jävla dålig nu, blir väl en halsfluss i värsta fall om inte annat bara en dunderförkyldning. Tur baby är sjuksyrra!

Igår fick jag höra ett litet tal om/till mig själv. Blev riktigt rörd faktiskt och visste inte vad jag skulle säga. Var Sandra Otter som talade om hur bra hon tycker om mig och att det är tack vara mig som hon kommit på nollningen för att jag skickat sms till henne och hört av mig hela tiden. Jag är en helt underbar och go tjej! Sträcker lite på mig det kan jag erkänna för även om vi inte känner varandra så bra så är det alltid kul att höra!

Nu ska jag hämta post....

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback