Lite piggare nu

Denna jäkla förkyldning som aldrig vill bryta ut ordentligt. Har varit halv dålig rätt länge nu och igår var det lite värre än vanligt men inte tillräckligt. Attans, inte det att jag vill vara sjuk men om det bryter ut ordentligt så kanske man mår bättre sen. Men eftersom inget händer så körde jag istället ett yoga pass idag. Bättre att träna då! Ett av mina läften till migsjälv detta året är att bli av med de där extra kilona som jag inte vill ha! Har dessutom slutat röka nu, slutat feströka det vill säga. Sluta röka gjorde jag för 4-5 år sedan men är feströkandet jag lägger ner nu. Ni behöver inte tro mig mina vänner men det gör mig heller inget. Faktum är att ni inte känner mig speciellt väl. HAde inga problem sist jag beslutade mig för att sluta röka så bara göra om det nu. Tredje löftet är att dra ner på alkoholen, dricker inte så ofta nu längre och har redan dragit ner på intaget de gånger jag varit ute. Vet inte om det är mina bekantas patetiska beteenden på fyllan som fått mig att inse hur gammal jag är eller vad det är men vill inte backa till fjortisstadiet jag med. Sne fyllor, extremt pinsamt beteende, älskar alla fyllor m.m. nej tack till det! Ska jag festa med bekanta i K-stad i fortsättningen ska det vara förändring för detta är inte kul. Det är så att man saknar sina bästa vänner rätt mycket nu faktiskt. Behöver umgås med folk jag älskar och som älskar mig och vet hur vi funkar. Sandra och Linn, saknar er som fan tjejer! Livet har blvit komplicerat eller vad säger ni? Tur jag har baby som är min stabila punkt i K-stad. Ska bli kul när Maria kommer tillbaka med, hoppas hon mognat, dessutom har hon aldrig blivit som vissa anrda på fyllan när jag varit med och behöver förändring nu. Essa vet att du säkerligen tar åt dig nu och ja, gör det du. Spelar liksom ingen roll, tror inte du kan sjunka mycket lägre nu. Fan tjejen, dags för en förändring på riktigt nu för jag orkar inte detta längre. Kommer inte festa med dig förrän dit toksupande slutat nu, det räker nu tjejen sök hjälp ordentlgit eller vad som helst men fan nu är det nog, du är 24 år gammal.

/J

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja Essa tog säkert åt sig, och vet du ? Det gjorde jag med. Du skrev ju minA bekantA och inte "min bekant". Jag tål inte alkohol så bra längre och skulle gärna sluta med det nästan helt, om jag bara visste vad jag skulle ersätta det med istället. Måste hitta nya intressen isåfall. Alkohol har varit ett dominerande fritidsintresse för mig i åtta år. Vad nu ?


Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback