Störigt som fan

Har nu i alla fall äntligen fått besked att min uppsats finns i kö till seminariumet. Wow det var fan i mig på tiden! Tyävrr är min handledare lite sur för att jag dissade en av hans ändringar. Han tycker den meningen är konstig och inte på rätt nivå så att säga. JAg tycker personligen att hans förslag var konstigt och på fel nivå. Hur mycket ska man bry sig egentligen när det känns lite som personliga åsikter till och från. Ska fundera på om jag kan göra om den på något annat vis men ananrs får det vara så tills efter opponeringen. Om jag nu får gå upp men står i kö nu iaf så hoppas på det bästa. Vill blir klar med den här dumma uppsatsen nu för är såååååå trött på den. Tur att man inte ska skriva en till än på ett tag.

Är för övrigt hemma i Dfs igen, har besiktat lägenheten idag vid åtta tiden. Helt utan anmärkningar vilket känns jävligt bra det med. Slipper betala nya tapeter, en fördel med att besikta i mörker! Har även lämnat in nycklarna nu så bara vänta på att tjejen som ska flytta in betalar mig så är det lugnt sen. Men nu när klockan ändå är så lite kanske man ska ta och plugga lite då. Pluggar voc/mct för vill slippa kärringen i språkfärdigheten nu med!

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback