Tankeställare sådär på morgonen.

Sitter i skolan och surfar lite för att fördriva tiden. Upptäckte precis nyheten om Heath Ledgers plötsliga död. Känns väldigt konstigt att läsa att den 28 årige skådisen inte lever längre. Livet känns flyktigt, vad som helst kan hända på bara någon minut. Var inte jätte länge sen de tragiska nyheterna om Anna-Nicole och hennes son gick att läsa i tidningarna och nu detta? Frågan tycks vara om även detta är en överdos eller vad som hänt denna gång. Här sitter man i skolan och lyssnar på flummiga föreläsare när allting bara kan försvinna på så kort tid. Nästan så man vill gå hem och sova istället, ta en djup funderar dag eller något annat. Går tyvärr inte då det är nollning även idag. Ska höra med Baby om han kan hämta mig ikväll för Ida kan bara köra in till stan, sen var hon tvungen att lämna bilen till Oskar. Hm...kanske ska ta min bil istället, om jag är med så kanske jag vågar låta henne köra den plus att jag vet vad jag ska göra om den dör. Får fundera på det. Ska nog sätta mig någonstans nu och plugga....blä!

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback