AAaaaajjjjj

Ja typ så, klantade mig på jobbet inatt. Får väl skylla på de sena arbetstiderna eller nått för igår var jag inte riktigt med i huvudet kan jag säga. Jag lyckades med något riktigt klantigt! Jag klämde min tumme i öl kylen!!! För att lyckas med detta så måste man stänga kylen med fingrarna kvar i dörren vilket var vad jag gjorde. Kan även nämnas att kylen öppnas åt höger och det var höger tummen jag stängde in så det är extremt klantigt gjort! Fick stå med tummen i is en bra stunde efter och det gjorde ont som fan för den var dubbelt så stor =) bra jobbat av mig! Igår var för övrigt den sämsta dagen någonsin med enbart 30 gäster!! 30 per på en nattklubb är illa som fan. Får hoppas på en förändring, någon som vill komma? Har fribiljetter!

/J

Kommentarer
Postat av: cammie

sv: ja, mormor/morfar har en sommaruga i snarvik. skönt att komma bort dit ibland :)

Postat av: Jennie

Du jag funderade på en sak...läser inte du lärarprogrammet?? Funderade lite på kurslitteratur om du har nåt kvar, som du typ vill bli av med=)?

2008-07-29 @ 12:22:55
URL: http://www.metrobloggen.se/jenniepennie

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback