Dag numero 2

Ja kan ni tänka er, min plan för gårdagen lyckades jag hålla! Bortsett från att jag somnade en timme på eftermiddagen vilket jag inte skulle men annars så. Hade till och med lite träningsvärk när jag vaknade så känns jäkligt bra. Tvingade upp baby vid kvart i nio för en 1 timmes prommenad runt Kronoparken och efter det var det frukost. Lite besviken blev han för att han inte fick äta sylt till frukost men nope. Det kan få vara en helg belöning =) känndes jäkligt bra med prommenad och känner mig både piggare och fräschare nu mot vad jag gjort på länge så detta nya schema skall hållas! Idag ska vi för övrigt hem till grannen och spela Wii! Ska dit runt 2-3 tiden typ så lunch först. Lite lustigt med mat och sov schema kanske när vi är så pass gammla som vi är men vad som hels för att få in rutin på att motionera så är jag nöjd å glad. Har föresten hittat ny ring nu som jag är riktigt förtjust i så det kan nog bli den istället =) bra va?

/J

Kommentarer
Postat av: dr. no

Ha ha ha! Vad gött att du har honom under tummen så!

2008-07-10 @ 18:54:51

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback