Jobba, jobba

Ja jobbade igår och ska jobba idag med. Känns lite segt nu då man var hemma vid tre och blev väckt vid elva. Sovit på dagen ett par timmar men är rätt seg i kroppen idag. Igår var en överdrivet lugn kväll så det var skit tråkigt rent ut sagt. När man står i baren och verkligen inte har något alls att göra så är det inte överdrivet kul. Gött med lite extrapengar visserligen men som sagt segt när inget händer. Har förresten fått erbjudande om att jobba på den andra nattklubben med så kanske kan hiva in lite mera stålar. Får se när erbjudandet läggs fram personligen till mig. Kan jag ju ställa upp på visst med Wickan kommer gå före eftersom att det är där jag fick jobb först.

Baby är med lillebror i gbg idag, inte hört något från dem då min mobil bråkar och inte funkar som den ska. Skit telefon, har ingen täckning alls trotts att både mor och far har det på sina mobiler. Störigt!

Har läst ut boken nu, The Shakespeare secret, den var riktigt bra så nu vill jag läsa mera Shakespeare, har bara läst Romeo och Julia. Adlibris sälher hans pjäser för 14:- men då var de i affisch format, kan vara lite kul men kan bli jobbigt att läsa då kanske. Får se vad som händer.

Kanske ska koka kaffe nu, börjar jobba halv elva ikväll....slutar halv 3...kom och besök mig!

/J

Kommentarer
Postat av: cammie

sv: :) hehe, paradsise har jag aldrig gillat förr..men började kika och fastna..illa jag vet :P

Postat av: Åsa

Vem av kandidaterna på min blogg skulle du vilja ligga med, gifta dig med och knuffa utför ett stup??



Kika in på min blogg å svara vettja!!



Trevlig kväll!

2008-07-26 @ 20:24:49
URL: http://caspelihna.blogg.se/
Postat av: Tessan

Har du 3? De hade problem i hela Örebro/värmland i helgen... Jag var också utan täckning typ hela lördag och söndag =/

2008-07-30 @ 12:40:03
URL: http://smallbutstrong.blogg.se/

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback