Sååååå trött

Ja jösses vad sliten man är nu. Flyttade igår och det blev en hel dag med bärande och plockande. Var uppe halv åtta idag med för att fixa och så här hemma men nu är det fan nästan klart. Det ska upp lampor och musik rummet skall fixas i ordning men samt tv ska kopplas ihop men annars är det fan klart! Så skönt verkligen, bara mså plockande kvar. Grannen träffade jag nyss med, hennes 2 bebisar gillade inte borrmaskinen. Oppps, men hon sa i alla fall att det kunde ju faktiskt inte jag veta och det stämmer. Ska inte borras mer just nu i alla fall utan var bara hyllan som skulle upp.

Förresten gick opponeringen riktigt bra, jag hade skrivit en vg uppsats så det var ju bra. Inget större att fixa bara finlir för sakens skull så visst. Stackaren jag opponerade på var det inte lika bra för men han gillade vad jag sa, jag lade fram det på ett bra särr som vissade att jag har goda läraregenskaper! Nice! Fått igång nätet nu med vilket är bra och en router är på väg så man kan surfa trådlöst. Spike vet jag inte vart han tog vägen men han ligger nog i lådan med kläder som vanligt. Nu blir det dusch innan jag ska hämta baby på jobbet och upp imorgon för ärenden igen!

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback