Två utslagna katter!

Haha tog en tripp hem till mor och far idag för att Bubblanskulle få hälsa på där innan hon blir dumpad där när vi ska till Dublin. Gick rätt bra även om hon var rädd för hunden men nu när vi kommit hem är de helt slut! Sover som två små grisar. Har fått in betyget för kursen nu med, bidde ett litet VG som jag fan förtjänade av gubben. Var ett område jag kan bra så det var jag värd. Inte för att en enda jävle kommer kolla in mina betyg sen när jag är klar men i alla fall. Var lustigt att gå på bio igår med förresten, förhandspremiär. Man fick gratis godis och så var det en som presenterade filmen innan vi fick se dne, var ganska udda enligtmig. Lagom flum sådär men baby tyckte det var "mysigt". Försäkte få han att förstå att det minnsan inte alls var "mysigt". Han är allt en lite kärring ibland! Lyckades dra på mig parkeringsböter idag med, tack för den precis ad jag behövde nu när jag är typ pank. Nästa år måste jag fixa annat sommar jobb. Har inte hört nått från dagis än så har typ gett upp hoppet om att de ska ringa nu. Men man vet ju aldrig, är inte innan juli jag ska jobba då i alla fall så de hinner ringa än. Överlycklig för att Kajsa i alla fall fixade ett jobb åt mig, även om det bara är ibland och taskigt betalt så är det några hundra extra i kassan. Sen är det fan lite status på att vara bartender med!!

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback