En sista gång då

Ja nu borde det i alla fall vara sista gången om jag fattat det hela rätt. Fick tillbaka uppsatsen med enbart en ändring, han hade flyttat ett litet stycke till en fotnot istället så att det blev mera flyt i texten. Inga problem för min del. Han sa att om jag kollar igenom det och tycker att det är ok så är det bara jag skickar tillbaka det sen (igen) så skickar han vidare det sen till Åke så jag äntligen kan få mina 15 poäng! Har tappat räkningen på hur många gånger jag skickat in denna uppsats nu men tack och lov ser jag i alla fall ett ljus i slutet av tunneln.

Bostadsbolaget ringde förut med och frågade om vi vill ha lägenheten, ska kolla på den på söndag och ringa på måndag och tala om ifall vi vill ha den eller ej. Jag Vill!!! Tror baby vill ha den med så blir nog bra. Är för övrigtfortfarande sjuk, jobbigt för hatar att vara förkyld. Orkar inget alls

Hoppas essa fick igenom sin uppsats på opponeringen idag med, hon sa att hon inte hade fått så mycket kommentarer men har bara fått ett sms så inte pratat riktigt. Får kolla med henne imorgon. Hoppas allt är bra med em också, att hon blir bättre snartoch kommer tillbaka. jobbigt när man inte vet nått liksom...jaja ska slösa bort ett par timmar på psp nu tror jag!

/J

P.S. du får vänta till den tjugotredje!

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback