Jävla feber

Ja fy fan vad tråkigt det är med feber! Var sjuk innan jag åkte till Syndafloden för det blev jag i Skottland men var typ frisk när jag åkte, tyckte jag i alla fall. Nu har man haft feber i 3 dagar, ont i halsen som fan, hostar hela tiden och känner sig allämnt illa. Är ju så jävla tråkigt att vara sjuk med och har inte tid till det heller just nu för måste göra grupparbete och shit i skitkursen som tack och lov snart är slut. Ska sätta mig idag med och leta efter titel till min c uppsats så den kan lämnas in sen. Väntar på svar nu med på lägenheter, fan vad glad jag blir om vi får flytta! Har fixat present till baby nu med och betalat tillbaka bostadsbidrag så nu är jag pank igen. Typiskt, tur att det blir lugnt fram till nästa phest i alla fall!

/J

Kommentarer
Postat av: Xeena the Warrior Princess

Vad blev det? Du kan berätta för mig - jag lovar att inte säga något till Honom...

Postat av: jennifer brown

krya på dig, förresten

2008-03-12 @ 17:20:34
URL: http://omniaabsurdumest.blogg.se

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback