Riktigt nöjd nu

Shit vad jag har grejat idag, har diskat och städat så jag blev helt trött och har nu precis kört ett stenhårt träningspass på 45 min så kommer vara helt död imorgon. Har inte tränat ordentligt på ett tag så kommer säkert ha träningsvärk imorgon men det gör inget. Ska varva ner nu innan jag hoppar in i dushen, görman inte det finns risk att man svettas efter att man duschat och det har jag inte planerat. Ska fixa lite lasagne sen med. Det är något jag skulle kunna äta ofta! :-) imorgon blir det restaurang med med mor och far och bror och baby. Pappa fyller hela 47 år så ska gratta honom. Ska nog ta en tripp till ica på bergvik efter duschen för letar efter en sak till han som vi hade tänkt köpa men ännu inte hittat. Tyvärr ser det ut som om att det blir svårt för oss att flytta dock. Troligen får vi inte nyckeln till lägenheten förrän på måndag den 2:a juni och då kan typ inte våra föräldrar ta ledigt bara för att hjälpa oss flytta. Helge har erbjudit hjälp men han jobbar nog med på en måndag. Ingen idé att kolla nu om man kan få nyckeln tidigare dock för är ett tag kvar men ska kontakta dem när det närmar sig.

/J


Kommentarer
Postat av: Ola

Hej, Jessica!

Du! Två saker:
1) när fyller Kalle år? Jag vet att det är nu i krokarna men kan inte något datum
2) ska ni flytta? Det är en självklarhet att jag hjälper er med bestyren - om jag kan! Count me in!

Postat av: baristan

lasagne? vilken tid ska man komma?

2008-04-01 @ 17:24:16
URL: http://baristasnack.blogspot.com

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback