Shit baby fyller år snart!!

Gud det ständiga problemet. Vad ska man köpa i present till sin sambo egentligen??? Om man tänker efter så är han inte jätte svår att köpa present till för står det missfits på eller är en dödskalle så går det hem i stort sett jämt. Men jag tycker det börjar bli tråkigt med samma typ av grejer hela tiden. Vill köpa något roligare än så. Kanske ska ge han en tatuering med bil dpå Spike hihi. Nej då seriöst så har jag enbart små ideér just nu och när jag surfade runt på diverse shoppingsidor jag använder mig av hittade jag bara saker jag ville ha! Jo men älskling du vill faktiskt ha en kakform som ser ut som en solros, jag lovar. Får ta och fundera ut något bra, tips är välkomna!!

/J

Kommentarer
Postat av: Örjan Lyapunov

a) Hög hatt

b) professionell pianostämning (skulle säkert behövas!)

c) De hundratjugo dagarna i Sodom (går att beställa på vertigo.se)

d) stryk

e) tatueringstid

f) kafferelaterade husgeråd

g) en tjock tjurring i näsan

h) tröjor med broderade blommor på


Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback