Vad har man gjort idag då?

Inte ett jäkla dugg kan jag be att få tala om. Spenderade ett par timmar med att spela psp. Slösurfade på nätet i ca 2-3 timmar. Sen har jag typ inte gjort nått mer sen jag kom hem från uni. Skit tråkigt är vad det är. Imorgon har jag i alla fall bokat "dejt" med Essa. Vi ses typ aldrig nu för tiden och pratar knappt heller vilket känns lite konstigt då vi ändå gått i samma klass i 2 år så känner att vi behöver umgås lite nu. Fått en kännsla av att hon inte mår tip topp heller så kan vara bra med en dag med lite skitprat, en fika och fönstershopping! Jag måste även köpa glykol till bilen så hade behövt ge mig iväg till bergvik imorgon ändå om inte annat. Har lovat Maria med att vi ska ses och fika men inte hunnit det heller, hon pluggar för fullt till en tenta nu med. Kanske ska kolla om vi kan ta det på fredag. En annan är ju ledig nu till den 31 då nya kursen startar. Om någon missat det så är det för övrigt galet skönt att denna kurs snart ör slut!!! YES!

Baby är för övrigt nervös för att han vän ska få bebbe. Inte fattat varför han är det, han är ju varken mor eller far men han sa att jag inte förstår, det är ju lille anders som ska bli far. Jaha? Jag har nog missat nått där för har inte varit nervös när mina bekanta klämt ut ungar. Han kom förövrigt hem från jobbet igår och hade träffat en rolig bebis som jag fick höra tjat om hela dagen, baby har mer babylängtan än jag kan jag ju tala om. Jag lär inte skaffa barn än på länge, länge!

/J

Kommentarer
Postat av: Johnny Rotten

Om du inte förstår varför Kalle är orolig har du inte umgåtts med mig tillräckligt länge...


Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback