I Degerforso...

Ja då var man i Degerfors igen då, liten skit håla med massa idioter. Jippi! Om mor och far ändå kunde bo någon annan stanns. I alla fall så är jag här för min Vfu som varar i 8 dagar! Länge va? Nej inte direkt, vet inte varför det är så kort praktik men men får göra det bästa av tiden. Har påbörjat arbetet som skall skrivas i denna kursen och har även en hel del info till vfu-uppgiften klar då jag gjort liknande saker tidigare. Varmt är det med, Spike tyckte inte om att åka bil idag, han var även rädd för fläkten i bilen så inte så lätt då inte. Fått mail från uppfödaren idag med så nya bilder på kärleken nr 2 Bubblan kommer i nästa vecka! Nu ska jag flumma lite tills klockan blir tv!

/J 

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback