Inte gjort något av det jag borde!

Varit hemma i Karlstad i ett par timmar nu men har hittils inte gjort nått av det jag borde göra. Jag borde plugga på redovisningen imorgon av vfu uppgiften jag inte gjort, jag borde packa kartonger inför flytten, jag borde plugga och jag borde packa upp mina väskor. Men det jag istället har gjort är att måla en tavla :p vet inte om jag är jätte nöjdinte men hyfsat i alla fall så den får vara så, baby ska få den sen. Har en till som jag ska måla men måste funder lite först hur jag vill ha den. Har möte om ca 1 timme med, funderar på att ta inlines dit men har ju världens sämsta kondition så de skulle väl undra om man kommer dit och är helt slut! Kanske gör de i alla fall, vi får se.

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback