Me Like Me!

Hehe jepp jag har kommit på att jag gör faktiskt det. Visst några extrakilon har man väl just nu men gick ju inget vidare med träningen då det ärskit kasst väder. Har ju köpt mig inlines och lillebror skulle lära mig åka men blev bara ettåk en dag sen har det öst ner en massa dumt vatten. Då kan man ju inte åka! Annars kom jag fram till att jag är rätt snygg just nu. Hittade nämligen kort på mig själv från gymnasiet bland annat. Jösses säger jag bara,är super smal, ögonen insjunkna och har på mig sjal så jag ser ut som en cancer patient. Dock har jag mina absoluta favvo jeans någonsin. Var ett par ljusare jean som hade en sto stjärna på ena benet som gick över i det andra. De var super coola dom jeansen. Minns att de var rätt syra med men fan vad jag önskar att man hade kvar dem. Hade inte passatlängre då iof eftersom att man var cancersmal på den tiden. Pratade med baby om att beställa tavla på mig själv men han var med på den idén :p coooolt. Har gjort en riktigt bra bild på lillebror så ska nog beställa en på han med. Sen ska jag bara fiffla lite mera med bilderna nästa vecka innan jag beställer nått så man få precis det man vill ha. Annars måste jag nog sätta fart med pluggandet nu, ska fixa lite idag så jag slipper göra allt under den veckan det är meningen att vi ska göra allt. Bra att vara ute i god tid ibland.

/J

Kommentarer
Postat av: Jennie

ja skulel inte pengar vara ett problem skulel det nog gå att ordna=)

2008-05-17 @ 20:47:31

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback