Piller är bra

Ja det är nog rätt bra grejer ändå för harinte riktigt lika galet ont i ryggen nu. Ellerså har jag helt enkelt sovit bort det hela. Har typ inte gjort nått annat i helgen än att sova. Känns rätt meningslöst. Hade velat träffa girlfriend för vi skulle fika men har ännu inte blivit av. Får se om man kan ta en kaffehos henne imorgon i alla fall kanske. Prata lite skit och så. Var ju ett tag sedan sist. Borde väl göra nåtgot vettigt idag med men är dålig, börjar ju serier på tv snart! Nehe var visst inte mina serier idag, kollade tv tablånoch det enda som går är NCIS klockan åtta så har några timmar att slå ihjäl. Undra om man ska dra iväg ett sms och be om kaffe då kanske? Behöver bara hoppa in i duschen och tvätta håret som är super fett just nu. Brydde mig inte igår då jag endast låg hemma i sängen i pyjamas hela dagen men idag vill jag vara människa igen. Nej ska ta mig några piller till och skicka ett sms och se om girlfriend har tid.

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback