Praktiken dag ett

Ja första dagen avklarad, inte gjort mycket alls direkt och tyvärr kommer resterande tiden av denna praktik att vara likadan. Men man får göra det bästa av situationen, hjälper några av min mors elever med en del redigering i alla fall så lite har man bidragit. Har nyss varit på ljusparty igen med och köpt en hel del ljus, var sommarerbjudanden m.m. så fick ganska många ljus för ett bra pris mot vad det annars är. Fick även lov av baby att beställa halsbandet jag hitta på nätet så ska han betala det. Får det i ett års present! :-D problemet är nu bara att jag måste väl köpa något till honom med kanske eftersom han köper till mig. Så långt hade ju inte jag tänkt, var svårt nog att hitta på något till hans födelsedag ju. Får fundera på det hela....vill ha bebisen nu med, längtar tills flytten och allt är klart nu.

/J

Kommentarer
Postat av: JcW

Visst skulle jag kunna hjälpa till med det. Maila över allt du vill ha med med en kortfattad beskrivning på vad du vill ha alternativt vilken tanke som ska ligga bakom. Måste även ha med vilken storlek den ska vara i. Så fixar jag det så fort jag bara kan. Joel

Postat av: Deepak Chopra

Jag kan rekommendera min bok "Lär känna Gud" - den skulle han verkligen behöva läsa!

2008-05-13 @ 13:58:31
URL: http://omniaabsurdumest.blogg.se/

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback