Saker att göra idag....

Gud vad jobbigt detkan vara ibland. Är galet trött trotts att jag sovit hyfsat inatt, men hade behövt ett par timmar till nu på eftermiddagen men grejen är den att jag har saker att fixa så går nog egentligen inte. Jag måste packa för att åka hem imorgon, blir nog lillebrors bil gör min håller pappa på att byta filter eller om det var packningen i så den går icke. Sen måste jag upp på vinden och ta ned kartonger jag ska rensa så det inte är massa skräp kvar i dem till flytten. Sen ska jag rita en bild till baby på hur jag har tänkt med vardagsrummet då han förstår hur jag menar :p kraken tänker inte som mig så han fattar inte när jag förklarar! Sen hade jag väl behövt plugga liteidag kanske så jag ligger före i tidsplaneringenför arbetet somskall skrivas men känner attjagslocknar vilken sekund som heslt. om jag ställer klockan på 4 kanske det funkar i alla fall....


/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback